تحميل واستماع اغانى مصطفى كامل mp3

ح أدوس على قلبى

01 – Shoukran
02 – El Zaman
03 – Hadoous Ala Albi
04 – Hawit
05 – Oum Aiali
06 – Menahrda
07 – Etghiart
08 – Ehna Keda

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

أجمل سنين العمر 2007

01.M3a Al Salama
02.Allah Yesahelo
03.Agmal Senin Al Omr
04.Ana Assef
05.Arg3 Ba2a
06.Mosh Hatensa
07.Adiny 3aish
08.Wa2fa Leh

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

ألبوم صور 2006

01. Eskot Ba2a
02. Abosak
03. Ana Mesame7
04. Ana Gai Asalem
05. Ahy Reg3et
06. Ro7 Alby
07. Yalla 7abibi
08. Album Sowar

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

أكرهينى 2005

01.Ana Fol
02.Wel N3ama De
03.S3at
04.Ana Leesa Mosh 3arefny
05.Ana Wenta
06.Ashof Weshak Bekhair
07.Awel Mara
08.Ekrahiny

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

قشطه يابا 2005

01.Eshta Yaba
02.Kabr Demaghak
03.Shoft El Layaly
04.Wa7shtny Yaba
05.Aqsamt
06.Allah Akbar
07.Laila
08.Ezayak Habiby (With Ahmed Kamel)

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

دقت الساعات 2004

01.Ya Nhar Abyad
02.Habib 3anya With Sasa
03.Habit Awy
04.Da2et El S3at
05.Music
06.Ela Ayamak
07.Az3alak
08.Kadaba With Salwa
09.Etklmy

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

أقوى من الايام 2002

01.Habib El Omr
02.Ainy
03.Akhtyarana
04.Ayam We Adet
05.Asef Gedan
06.Haram (With Ahmed Kamel)
07.3az El Habyeb (With Sasa)
08.A2wa Men El Ayam

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

رحله عمرى 2001

01 – El Salam Amana
02 – Ihsasy
03 – Hekayetna
04 – Liel W Nehar
05 – Mish Habiby
06 – Resalet Hob
07 – Nadam
08 – Rehlet Omry

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

طول الوقت 2000

01.Aiwa Habiby
02.Tool El Wa2t
03.Bethbny With Rahma
04.3alem
05.Ya Habiby
06.3aref Ya Alby
07.Dawar Ya Zaman
08.Be2edy

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe
Download Now@Archive

حكايتى انا 2000

01.El Sabr Helw
02.Wana Mali (With Ahmed Kamel)
03.Habib Ayamy
04.Ya 7′saret El Rehla
05.El Layaly El Helwa
06.Zamnak
07.7′reg Men Hayatek
08.Hekayty Ana (With Sasa)

Download Now@RapidShaRe
Download Now@MediaFire
Download Now@QshaRe

  • Print
  • Digg
  • StumbleUpon
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Yahoo! Buzz
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • MySpace

مفاتيح: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Posted 24 نوفمبر, 2009 by admin under اغانى عربيه

212 تعاليق

  1. جمال حسين يقول:

    اريد الاستماع

  2. رغد يقول:

    مصطفى كامل من عشاقى وانا بحبو كتير وياريت نسمع اغنيه دايما مشكور

  3. سوسو يقول:

    مشكورين كتير وانا بحب كل يلي بحب مصطفي كامل انسان حساس وعنجد كلماته حلوة ومؤثرة بيا كتير

  4. البعيد القريب يقول:

    انا احب مصطفي كتير

  5. محمد الباز يقول:

    انا احب كل اغاني مصطفى كامل اتمنى لو اراه

  6. mohamed bibo يقول:

    مصطفى كامل وعمرو دياب مفيش زيهم ولا فى بعدهم قمة القمه

  7. قلب مجروح يقول:

    مفيش تعليق على مصطفى لانة لما بيغنى بيغنى من جواة باحساسة انا بحبو اوى

  8. ركان يقول:

    حلى اغانى مصطفى روعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

  9. ايهاب السويسى يقول:

    y80y80y

  10. hadeer يقول:

    واللة مصطفى كامل مافيش مغنى زية وعندة احساس بجد وبيوصل لقلبنا كلنا والى مش بيحب مصطفى كامل يبقى مبيفهمش كويس بجد انسان جميل جدااااا كفاية كلماتة التحفة

  11. lolo يقول:

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii مصطفى كامل روعة مووووووووووووووووووووووووووووووووووووت كانت معكم اميرة الاحزان

  12. بـــاكـــــيـــرااااااا يقول:

    انا بموووووووت ب مصطفى كامل لانو بضل انا وحبيبتي زعلانين وبضل انا ح
    زين كتير وبحبوووووو مووووووووت
    كام معكم باكيرا _ برقين _جنين _ فلسطين

  13. محمود يقول:

    انا بموت بمصطفى كامل لانو اغانيه حزينه كتير وانا بحب الاغاني الحزينه كتير بموت عليه حبيبكم محمود
    جنين _ فلسطين

  14. امل حسن يقول:

    رومانسية هايلة في اغانية

  15. ميار يقول:

    حلوين كتير ورومنسين كتير

  16. ميار يقول:

    انا مصطفى كامل كتير لانه اغانيه بتيجى على جرحى

  17. ميار يقول:

    مصطفى كامل فنان بجد انا حابه اسمع اغنية حببتى ماتت حلوة كتير بليز اعرضوها اوكى

  18. مرام يقول:

    احلى اغاني مصطفى الله يخلى

  19. محمد عبد الفتاح احمد يقول:

    باريت حد يوقلي هو الجميل مصطفي كامل ليه اكتر اغانية حزينة مع اني بحبة جدا عاشق مصطفي كامل

  20. mahmoud ghammaz يقول:

    مشكورين كتير وانا بحب كل يلي بحب مصطفي كامل انسان حساس وعنجد كلماته حلوة ومؤثرة بيا كتير

    we kteer 3ajabetna 8eneyto el jdedi wa7ashteni we kel albono el jdeed 3ajabna kteer ana we kel ref2atii bne3sha2 mostafa kamel

  21. منار يقول:

    بموووووووووووووووووووووووووووووووت في مصطفى كامل واحمد كامل والصور روعه وشكرا

  22. منار يقول:

    انا بموت في مصطفى كامل علشان اغانيه حزينه لاني بعشق الاغاني الحزينه

  23. taison يقول:

    انا بموت فيك يا ملك الاحزان >مصطفى كامل<بحبك اووووووووووووووى بجد ربنا معاك

  24. taison يقول:

    انا بحب اغانيك علشان ليقة على الجروح الى انا فيها بجد و بتاثر فيا بجد

  25. taison يقول:

    انا بحبك بجد يا مصطفى بجد بجد وعايز اسمع اغنيك الحزن بجد اوك

  26. دمعة ألم يقول:

    المغنين كثار بس إلي صادقين قلائل …الكلام أكثر من كل شيء بس مصطفي كلام ثاني … أجمل إحساس وأصدق قلب تحياتي لكل من أحب مصطفي

  27. محمود المصري يقول:

    اغاني جميلة جدا

  28. محمود المصري يقول:

    انا معنديش تعليق علي اغاني مصطفي كامل لاني بحب اغانية

  29. اسلام محمد يقول:

    انا ماعندى تعليق على اغانى مصطفى لانى بحب اسمع اغانيه دايمن

  30. الاء يقول:

    اتمنى ان تستمر على دربك ولكن دون بنات عارية او ابتذال

  31. الاء يقول:

    انا بموت في اغانيك حتى ايام التوجيهي بالامتحانات كنت بسمعلك

  32. دمعة الاحزان يقول:

    بسم الله الرحمن الرحيم

    اعذريني سيدتي قد طال الزمن في غيابك

    اشعر انني احببتك وساظل احبك الى حين

    ومابعد حين ياسيدتي وساظل برفقتك الا

    الابد ياحبيبتي كم اشعر انكي جميلة

    الجميلات في نظري ايتها السيدة العظيمة

    ياملكة الاحساس أحبك انتى الحب الاول والاخير

    ممكن الرد وانا معجبين الفنان مصطفى كامل ونفسي

    اعرف ايميلوا واكلمواا تحياتى لك

  33. دعاء يقول:

    مصطفى كامل ده عمرى وحياتى انا بحب مصطفى اغانى كلها جميلة وليها معنا

  34. دعاء يقول:

    وكمان انا مش هقول حاجة تانى الانى بحبو وغانى تحفة تامر حسنى واية ولا عمرو دياب ده قرف

  35. دعاء يقول:

    شكرا

  36. دعاء يقول:

    واغنية كدابة فيها احساس تانى غير اية حدا بيغنيها

  37. ابراهيم التوم من فلسطين يقول:

    مرحبا انا ابراهيم التوم من غزة احبك مصطفى كامل واحب كل من يحبك وكل يوم بسمع اغانيك شكرررررررررررا

  38. ابراهيم من غزة يقول:

    انا احب كل اغاني مصطفى كامل واحبه واحب كل اغانيه واحب كل من يحبه وكل يووووووووووووم ويوووووووووم بسمع اغانيه ابراهيم التوك من غزة

  39. ابراهيم من غزة يقول:

    احبك مصطفى كامل اخوك ابراهيم التوم

  40. awad يقول:

    مطرب الزمان الجميل

  41. ابراهيم يقول:

    بجد بجد بجد انا بحبك مصطفى علشان اغانيك بتيجي على جروحي وجروح كل الناس ربنا يخليك لينا يارب اخوك ابراهيم التوم

  42. ابراهيم يقول:

    بجد بجد بجد انا بحبك مصطفى علشان اغانيك بتيجي على جروحي وجروح كل الناس ربنا

  43. عبد الواحد يقول:

    والله بحب اغاني مصطفي كامل كل اغانيه بجد بنعيشها وبتحصل معانا ونفس جروحنا بنعبش مع كل كلمه في اغانيه

  44. [email protected] يقول:

    مرسي اوي اوي على كل غني ليك يامصطفى كامل انتا احلى فنان وكل الدنيا دي بتحبك موووووووووووووووت

  45. loulou يقول:

    انا احب كتير اغاني مصطفى كامل واموت في المطرب الغالي على قلبي هاني شاكر ربنا يحفظهم ويخليهم شكرا

  46. لؤي ابوحصيرة يقول:

    انا عاشق مصطفي كامل موت

  47. لؤي ابوحصيرة يقول:

    انا حب مصطفي كامل موت موت موت انا من عزة

  48. محمد المصرى يقول:

    الله عليك

  49. shahenda يقول:

    بجد بالنسبة لية ملك الحزن انا بحبه موووووووووووووت وبحب اغانيه جدا
    بس بدعى ربنا يهدينا من سماع الاغانى

  50. ahmed يقول:

    والله العظيم هوة جامد بس انا مش عارف لية مش بسمعلو عرفين لية علشان هوة فى اسوان بيقولو علية بتاع السوقين علشان السقوقين فى اسوان والصعيد بيسمعو مصطفى كامل

  51. وسيم العدس يقول:

    من اول شريط سمعتهولة (طول الوفت)واناقولت واللة هيبقى فنان عظيم وذو مشاعر عالية وفعلا.وكمان عارف وحفظ اغانية كلها…..تسلم يافنان

  52. وسيم العدس يقول:

    بجد نفسى الاقى انسانة مخلصة لانى حبى عميييييييييييييق جداااا مافيش ولا اية ونفسى

  53. dndna يقول:

    ما اجمل ما تقدموووووووووون شكرررررررررررا

  54. dndna31 يقول:

    جميل جدا اختيارككككككككككككم

  55. ابو ريناد يقول:

    والله ما حدا بحب مصطفى كامل قدي والله والله بحبه وبحب اغانيه واغنيه حبيبتي ماتت غناها إلي واكتر اغانيه غناها إلي بس نفسي اشوفه وراح اشوفه لأني والله ياناس اني بحبه

  56. moaa يقول:

    انااريد كل الاغانى الحذينة لمصطفى كامل

  57. moaa يقول:

    انا غير قادرة على الاتيان باغانى مصطفى كاملmb3للجوال

  58. seif يقول:

    ياسلامممممممممممممممممممممممممممممم ياكبيرررررررررررررر

  59. احمد يقول:

    انا بدي اغانيه مصطفي كامل حبيبتي ماتت
    وشكراااااااااااااااااااااان

  60. عاشقة مصطفى كامل يقول:

    انا بشكر كل محبين مصطفى كامل عنجد فرحت انى قريت الكلام الحلو الى كتبينوا لانى بعرف ناس ما بحبوا لكن الحين اعرفت انو فى الملاين من الناس بحبوه انا بعشق مصطفى كامل اغانيه روعة كلها احساس والى ما بحبو ببقى ما بفهم بموت فيك والله من خانيزنس

  61. سمسة يقول:

    بجد مصطفى كامل دة قمر انا قلت انت صفحة من حياتى قلبتها ايام بندم عليها يارتى عمرى معشتها

  62. منه الله يقول:

    بموووووووووووووت فى الاغانى الحزينة بصوت مصطفى كامل اجمل مشاعر المطرب الاول

  63. منه الله يقول:

    الله عليك يا مصطفى بدى اعرف كل ما هو جديد عنك يا تر ى اية فى البوم جديد

  64. منه الله يقول:

    بااااااااااى

  65. ايمن عباس يقول:

    مصطفى كامل فنان وكلماته اغانيه رائعه افضل بكتير من اغانى الهابطه اللى تعتمد على كلمات لا تحمل اى معنى وصوته فعلا جذاب روووووعه

  66. ايمن عباس يقول:

    انا عندى كلمات ونفسى يغنيها فنان مثل مصطفى بس كيف اوصل اليه لانها من نفس نوع كلماته اللى يغنيها ويمتاز هو فى هذا النوع من الكلمات لعذوبة صوته

  67. عاشقة مصطفى كامل يقول:

    انا من عشاق مصطفى كامل وانا بحب اغانية جدا كل الاغانى بتعته جامدة جدا وانا بحبة جدا

  68. محمد >egypt of the lion يقول:

    مصطفى كامل مفروضيكون احلى مغنى لانة بيغنىىى من جوه قلبه

  69. الراقصون يقول:

    حبيبي يا مصطفى كامل بس جورج وسوف احسن منو شوي

  70. كريم عايد عزمى يقول:

    انا بحبك قوى يا مصطفى كامل انا بموت فيك كمان

  71. جهينة يقول:

    ازززززززززززززززززززززززززززززززززيك يا مصطفى انا جهينة

  72. جهينة يقول:

    اخويا احمد كان لسة بيتفرج على قشطة يابا وانا وهاجلر

  73. احمد حماده يقول:

    اغاني مصطفي كامل جميله جــــــــــــــــــــدااا

  74. SASO يقول:

    بليز نفسى اعرف مصطفى كامل معملش البوم جديد

  75. SASO يقول:

    انا بعشق امير الاحزان

  76. amr يقول:

    انا بحب اغانى مصطفى كامل جدا بس يريت اغنية تحلوزى الاول

  77. ZEZO MK يقول:

    انا بعشق الاغاني الحزينة وخصوصا من صوت مصطفى كامل

  78. soso love يقول:

    انا من عشاق مصطفي كامل وبحب اغانيهكلها وخصوصا اغاني الحزن

  79. اشرف يقول:

    بجد جميلة اوى شكرا

  80. ميرو يقول:

    بجد بجد عن جد الأغانى جميلة جدا و رومانسية جدا

  81. ميرو يقول:

    بجد الأغانى جميله و انا من عشاق مصطفى كامل الجميل و كل اغانية بجد جميلة و رومانسية

  82. رانيا يقول:

    انا اكتر واحده بموت فى مصطفى كامل امنيه حياتى اشوفه بعشقه يارب اشوفه

  83. الفتا الحزين يقول:

    انا بحب مصطفى كامل كتيير وبعشك

  84. ملك الاحزان يقول:

    بعشق مصطفي كامل

  85. ملك الاحزان يقول:

    تحياتي لمن دمر حياتي

  86. ملك الاحزان يقول:

    انا بموت في اغاني مصفي كامل وخاصة رحلة عمري( يا خسارة الرحلة )البوم صور )وجميع اغاني الاحزان

  87. مجمد يقول:

    انا بجبك

  88. البشير ابو القسم يقول:

    يضحكو عليك اذا بدك الصحيح روح صلي وانضر الى اخطائل وحاسب نفسك قبل ان تحايب هل تعلم متى الموت ايها الخ الكريم ضع رب الكون نصب عينيك واعلم انك ستحاسب والسلام عليكم اخوك محمد التركي من سوريا

  89. عبد يقول:

    أموووووووت بااغاني مصطفي كامل وحلوات وتخلي الواحد يبكي وكل قصة مع حبيب وحبيبة بتلاقي أغنية مصطفي مغنيها وانا بشكر مصطفي قلبي

  90. ابن المغازي عبد يقول:

    ياريت مصطفي يطلع اغاني جداد وحلوات زيو وزي اغانيه الحلوة والله بموت باغاني مصطفي كامل حبي

  91. أمير الحب يقول:

    والله بعشق مصطفي واغانيه الحزينة الجميلة اغاني موووووووت حلواااات

  92. ميدووووووووو يقول:

    ميدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  93. ياسمين يقول:

    بجد اغانى مصطفى كامل النجم والفنان العربى بجد جامدة اخر حاجة اغانى حزينة ورومانسية واغانى افراح

  94. ياسمين يقول:

    مصطفى كامل بيغنى من جوة قلبوة يعنى زى اغنية انا اسف بجد انا قعد اسمعها 30 مرة وشكرا

  95. جاسى يقول:

    مصطفى كامل بيغنى من جوة قلبوة يعنى زى اغنية انا اسف بجد انا قعد اسمعها 30 مرة وشكرا

  96. مؤمن يقول:

    بحب مصطفى كامل وبعشق اغانية

  97. مؤمن يقول:

    بحب مصطفي كامل وبعشق جميع البوماتة انا مؤمن السيد ملك الاحزان شكرا

  98. عايش ومش عايش يقول:

    يا جماعة مصطفى كامل دا مطرب فية كل الحزن وبصراحة انا نفسى اعرف مصطفى كامل هينزل البومة الجديد امتة ممكن تعرفونا

  99. احمد يقول:

    انا بحب مصطفي كامل اوييييييييييييييييييييييييييييييييي والف مبروك علي الالبوم الجديد

  100. medhat يقول:

    مصطفى ده اجمل مغانى فى مصر بس خلو بلكو من الكلامات بتعتو مدحت الاشى

  101. medhat يقول:

    مصطفى كامل ده اجمل مغانى فى مصر وانا بحبو اوى

  102. medhat يقول:

    لو سمحتو اى البون جديد ليه انا اميل الياهو اهو حد يقولى لو سمحتو [email protected]

  103. ملوكه يقول:

    انا ملك بحبك يا مصطفى اوى بجد وبسمع اغنيك كلها فى قمة الرومانسية والحزن بس خطيرة جدا

  104. تيسير يقول:

    هاي مرحباااااااا انا معجب اكتير في الفنان مصطفى كامل جد انو مزوك اكتير بحكي في واقع الحياه والضلم

  105. شيتوس يقول:

    ههههههههههههههههههههههههههههه بحبك اوى هههههههههههههههههههههههههههههههههه

  106. شيرى يقول:

    مصطفى كامل فنان جميل واغانيه تحفة

  107. محمد يقول:

    مصر عليت بولدها
    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@ الحب كلة تحت رعاية مصر ام الدنيا هههههههههههههههه
    هههههههههههه
    @@@@@@@@@@@$$$$$$$$$

  108. ميدو يقول:

    مصطفي كامل هحسن مغني في الوطن العربي كله واللي مش بيحبه ما بيفهمش اي حاجه بحبك مووووووووووووووووووت يا صاصا

  109. سفيرة الامل يقول:

    دمااااااااااار مصطفى كامل رووووووووووووعة بحبك وبموت فيك

  110. اميرة الاحزان يقول:

    جاااااااااااااااااامد جدااااااااااااااا

  111. الليل الحزين يقول:

    فعلا اللى بيحب مصطفى كامل يبقى بيفهم احساسه عالى اوى اوى وبيعرف يوصل لقلوب المجروحين وكلماته مؤثره جدا وجامده

  112. سامح السيد يقول:

    انا بحب مصطفى كامل وبموت فية ياريت اسمع البوم جامد يقصر الدنيا بنحبك يا فنان اوى سلمو عليكم سامح السيد 0172343781

  113. Mohammed يقول:

    بحب كل أغانى مصطفى كامل موووووووووووووووووووت

  114. حسام اللمبي يقول:

    انااحب كلمات مصطفي كامل لانها بتاسر في كل الناس

  115. حسام اللمبي يقول:

    ممكن الشريط الجديد بسرعة @@@@ اللمبي @@@@ مصطفي@@@@

  116. الغريب يقول:

    هاااااااااااااااااي روعة منو علي توت

  117. كنزى يقول:

    انا بحب غانى الحزينه بتعته خالص

    مصطفى كامل اوى اوى اوى اوى وبحب الا

  118. محمودميرعي يقول:

    العملاق الكبير مصطفى كامل أمير الأحزان أنا محمود ألف مبرك اغاني الجميلة 2010

  119. نشات يقول:

    انا عاشق اغاني مصطفى كامل

  120. تحميل اغانى مصطفى كامل الجديده يقول:

    [...] تحميل واستماع اغانى مصطفى كامل mp3 109 [...]

  121. جوجو يقول:

    انا عايز اكلمك يا مصطفي انا بكتب اغاني واتشرف انك تقراها
    0129103544
    ده تليفوني

  122. سمير يقول:

    واللة مصطفى كامل دة انا بحبوا جدا و بحب اغانية و بحب طريقة كلامة فى الاغانى

  123. القلب الاحزان يقول:

    صطفي زاي ما اغانيه رمنسيه زاي ما هي حزانه بس تحفه وجميله

  124. [email protected] يقول:

    يريت اتنزلو البوم 2008…2009…2010… ويريت اغنية بحر الدموع احلى اغنية فى حياتى اسمعوها وجربوها

  125. حمزه الكيلاني يقول:

    أنا الشاب حمزه الكيلاني من فلسطين أعشق النان الكبير مصطفى كامل السيد أحلى فنان بالعالم
    يا ريت لو بقدر أوصللو وأحكي وأجلس معو يا رييييت بس حبيبي يا مصطفى

  126. امير العذاب يقول:

    ياريت تعمل اغانى بااستمرار انت بجد احساسك فوق الفظيع وفناااااااااااااااااااااااااااااااااااان

  127. امير العذاب يقول:

    الناس الى مش بيحبوك جهله

  128. امير العذاب يقول:

    انت كينج

  129. محمد سعيد يقول:

    شكرااااااا جزيلا لهزا الموقع الجميل

  130. أحمد يقول:

    اريد سماع البوم مصطفى كامل الجديد 2010

  131. مرهفة الاحساس يقول:

    انا كتير بحبك يا مصطفى كامل لانو اغانيك دايما علوجع

  132. مرهفة الاحساس يقول:

    مصطفى انت كتييييييييير رومانسي وانا احلى من اغانيك ما بشوف وانا بحترم كل واحد بسمعلك لانو بفهم صح .

  133. النسر الاساس لازم يبعت للي عمهوم يقول:

    الف شكر يا معلم انا والله بحبك اوي علي المجهود الرئع دة والله انا كمان بموووووووووووووووت في اغنيك بجد مصطفي كامل

  134. النسر يقول:

    الله عليك انت بجد جنان و بحبك اوي امير العذاب مصطفي كامل انت في بالي ايام و ليالي والله مش بسمع غيرك و بمووووووووووت فيك و بحبك اوي و انت في بالي افضل مغني في العالم كلو بحبك بحبك بحــــــ مصطفي كامل ـــــبك

  135. دانا يقول:

    حبيبي مصطفى كامل انا عنجد بحبك كتير وما بسمع لاي مغني الا الك انت

  136. جوليت الحب يقول:

    انا من عشاق مصطفى كامل بحبه جد انا لما بكون فرحانه او زعلانه بسمع اغانيه لانه بجد اغانيه كلهاجميله فعلا وربنا يوفقه دايما

  137. yassmena يقول:

    اغانى تعبر عن الاحساس اللى الانسان مش قادر يعبر بية

  138. جريحه الزمان من غزة يقول:

    انا من اكتر المعجبات لمصطفى كامل والله العظيم هوا اكتر مغنى انا بسمعلوا لانوا ملك الاحساس والمشاعر

  139. ابراهيم من غزة من التوام يقول:

    السلام عليكم انا ابراهيم التوم من غزة احبك يامصطفى كامل يافنان يانجم العرب يامجرم ياخطير ومن يكرهك فهوة خسران ومن يحبك فهوة الكسبان ومن سرمك فهوة اكبر فنان ومن يسمعك فهوة اكبر عاشق لك يا اكبر فنان يا كل الجمهور ياكل العرب انتم مع مصطفى كامل يانجم العرب احبك احبك احبك انا احبك لان اغانيك بتيجي على جروحي وعلى كل جروح المجروحين وشكرااااااااا لك على البوم اكرهيني احبك عليه والله واسف جدا وغدار اخوكم ابراهيم التوم من غزة [email protected]

  140. محمد من غزة يقول:

    انا بمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت في مصطفي كامل _____ اسف جدا||||||_

  141. جوررري الحربي يقول:

    يسلمومصطفى كامل بس انا احب اغنيك عشين حبيبي أحمد والله أحبككك مووت انا جوررري الحربي فديت عيونكك مع عاشقة حمودي الحربي انا جوري الحربي من جده بااااي

  142. انين يقول:

    كتييييييييير بجننننن مصطفى اصلا واغانيه بتجننننننن اكتر منو مممممممممم

  143. روما يقول:

    انا بحب مصطفي كامل جدا

  144. الز من الدوار يقول:

    كتير بنسمع اغانى بس سمع بدون احثاث
    لاكن مع مصطفى حاجة تانى

  145. entaomrey يقول:

    انا بمممممممممممممممممممممممموت طبعا فى اغانى مصطفى كامل كلها بجد روعه بيختار اغانيه فعلا تدخل القلب وتمس الجروح؟ ربنا يوفقه كده ودايما فى تقدم ان شاء الله

  146. اميرة غزة يقول:

    انا بحب مصطفى كامل اوى وبموت بالاغانى مصطفى كامل وعنده احساس اكتير حلو بياخد العقل

  147. اميرة غزة يقول:

    ونفسى اشوف مصطفى كامل بس لو مرة

  148. ملك الرومانسية EiRo يقول:

    استوب انا التوب eiro جالكو يلا خابو عيالكم والله مصطفى كامل ده فنان برنس اخر حاجه والدنيه مبقتش محتاجه……..!

  149. ملك الرومانسية EiRo يقول:

    انا بحب كل اغاني مصطفى كامل ويرب تكتر كمان وكمان

  150. medoooooo يقول:

    ويــــــــــــن ألــبوم 2010 تـــــأخر كــتـيـر

  151. UIO 78 يقول:

    انا بحب مصطفي كامل وبحب الي بيحبة اغانية كلها حلوة

  152. محمد الحمران-الطفيلة- يقول:

    مصطفى كامل احلى مطرب بالدنيا وعنجد اغاني بجننو
    كتير وبصراحة اهل الاردن كلياتهم بسمعولو مع انه اغاي كلها حزن ودمااااااار بس بعئد لو شو ما كان

  153. وسام الطراونة-الكرك_ يقول:

    برشلوووووووونة فارس كل الملاعب -حلوة الحركة هاي صح-؟

  154. روحي معاك يقول:

    هلا وسهلا

  155. عمر يقول:

    انا بحب مصطفي كامل

  156. عبدالرحيم المباركي يقول:

    مين ما بيحبك يامصطفى انت امير الأحزان
    انت صادق بأحساسك
    انت مابتغني عشان الماده
    انت بتعبر عن احساسك انمت جميل وبتفضل كده حلوووو اوي اوى ى ى ى ى
    تحياتي
    عبدالرحيم مباركي_ السعوديه_جازان

  157. سيد حفنى يقول:

    thank you for all , and every year you are well

  158. صانعة الالعاب يقول:

    تتجوزنى

  159. لولو يقول:

    نا بموت في مصطفى لانه بجد\ ساكن روحنا

  160. ابراهيم محمد ابراهم محمد يقول:

    اقول شنو بموت فيك بس

  161. SAAD SERIA سعد يقول:

    بحبك يا صاصا مشكورررررررررررررررررررررررررررررر

    مع تحياتى
    سعد زغلول سرية

  162. SAAD SERIA سعد يقول:

    سعد بيحب صاصا مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  163. محمود الاديب ZEKO يقول:

    ماتت حبيبتى

    مع تحياتى
    محمود الاديب

  164. نيرى يقول:

    انا بموت فى مصطفى كامل وهو احلى واحد بيغنى بجد

  165. walid يقول:

    مصطفى كامل برنس الجيل احزان في احزان

  166. اسماء يقول:

    مصطفي كامل ملك الاحساس فعلا بيحس بالاغاني اللي بيغنيها وانا كتير بحبه ربنا يوفقه

  167. اسماء يقول:

    مصطفي كامل ملك الاحزان

  168. دينا يقول:

    مصطفي كامل اغانيه مليانه احساس وهو ده سر نجاحه

  169. عاشقة المستحيل يقول:

    الى من يذكرنى بالذى مضى شكرا لاغانيك الروعة

  170. ahmed يقول:

    امير الاحزان

  171. doaa يقول:

    بصراحه بحب مصطفى جدا جدا جدا طبعا اجمل الاغانى الحزينا اتمنا يستمر فى الحزن وشكرا دعاء من المعجبين

  172. doaa يقول:

    اشكر صاحب الموقع على المجهود الجامد اشكرك جدا

  173. أحمد سمير يقول:

    أنا بحب أغانى مصطفى كامل وبذات الأغانى الجديدة بتعته

  174. maryam1991 يقول:

    اشكر صاحب الموقع على المجهود انا بعشق مصطفى كامل يارب ديمن جديد

  175. hassan.ss42 يقول:

    ياأغلى الحــروف اللي على نبض الأوراق
    حبك في قلبـي صار له عهد ووثوق
    اسمك سكن في وسط قلبـي والأعماق
    أسمى هدف من حب عاشق ومعشوق
    اسم وثــلاث حروف له دايم أشتاق
    واليا نطقته زاد في قلبـي الشوق
    أول وهو أول غلا وأول عناق
    أول اسم قاله طــفل عذب منطوق

  176. قتيلة الآسي يقول:

    حبيب قلبى امير الاحزان

  177. מלך בדיכאון يقول:

    يا عالم نزلو هالغنيه الي بموت فيها مالكم يلا انا بمووت في مصطفى كامل وباحزانوا ومصطفى كامل مخلوق بس للحزن

  178. الطير الحزين يقول:

    اغانى جمدة جدا وتحية للقائمين على هذا الموقع

  179. مملكة العذاب يقول:

    ليس الحب ان تبقى مع من تحب لكن الحب ان تثق انك فى قلب من تحب

  180. محمد يقول:

    مصطفي كامل اغانيه مليانه احساس وهو ده سر نجاحه

  181. محمد الماجيك يقول:

    بمووووووووووووووووووت فيك يا عمرى

  182. محمد الماجيك يقول:

    انا لو بحثة عن مطرب يحكى عن المى مفيش غايرك انتا

  183. محمد انور الجملة يقول:

    انا بحبك موووووت انا بجد بحبك يا مصطفي كامل

  184. محمد انور الجملة يقول:

    انا بحب وحدة من شنك يا حبي ليك انا اسمي محمد الجملة من غزة ابو لميس

  185. من غزة انا اسمي محمد الجملة يقول:

    انا بحب تامر حسني وحماد هلال وحدة اسمها لينا خلف من غزة انا كنت بموت فيه كتير بس رحت اتجوزت

  186. شيرى يقول:

    بجد اغانى عمرو مصطفى روعة وبذات لمستك نيسيت الحياه وسر حت فيك جمال اوى وهو كل اغنى حلوة وبحس ان هو بيغنى باحساس وهو شكلو رومانسى اوى بجد هو تحفة تحفة وشكلو زى القمر

  187. حمزه يقول:

    التحميل بطيء

  188. احمد لمزني يقول:

    انا اسمي موس الجعل ملقب بي احمد لمزني انا عوز اقول الحقيقي ايل الفنان العظيم مصطفي كامل احنا بنحبك احنا والله عمرن منحب غيرك انتا بنسب لشباب غزة كل حجي والله والله والله مفي بعد الله مستعدين نفعل متشء لنك انتا الانسان عيش جوان بنسب ايلي عمري محبيت انسان الله خلقوبس انتا بنسب ايلي كل املي في الحياء
    انا ابوي محبتهش مثلك انتا ابوي واخوي وامي وكل اناس الي انا بعرفهمانا مستعد اموت من اجلك يا اغل انسان
    يجمع متاخزنيش عل الكلم الي بحكي انا مش عرف ليش بحكي هيك يمكن عل شان مصطفي كامل ويمكن عل شان الهم الي في

  189. اكرم سفيان يقول:

    من يوم سمعت مصطفى كامل تركت باقي الفنانين حقيقه بحبووووووووووووووووو اغانيه موت

  190. اكرم سفيان يقول:

    اتمنى ان اسمع كل جديد من اغانيه

  191. محمد يقول:

    مصطفى انا اسمى محمد مختار : وبكتب شعر وعاوزك تقول رأيك فيه بصراحة اوك ولو عجبك طبعا من حقى أضافة ( معلومة ) أنا حافظ كل أغانيك أوك أنتا وأحمد : بأسم من أسرت قلبى ووضعتى فى حيرة لا تنتهى حبيبتى . أنى فى بعض الأوقات أحس ان الله سبحانة وتعالى خلقكى لكى يرلكى الناس ويرون جمالكى فيعرفوا مدى قدرة الله وعظمتة أكثر وأكثر بخلقة لكى فأنتى من علمنى الحب وحرف فى كلماتة فبسطة لنا فيا لجمال عينيكى ورئة رأتكى وطيبة طيبتكى يا حبيبتى يا أجمل حكاية فى حكاياتى وأروع رواية فى رواياتى يا معجة الدنيا الكبرى يا شمس النهار وقمر الليل يا حبيبة الحب التى لم يحب بعد ولن يحب أبدا ألا معكى . اعرفتى لماذا احببتكى كثيرا هكذا ؟

  192. iam saddam يقول:

    سمعوني اغاني امير الاحزان مش قادر استحمل

  193. iam saddam يقول:

    *سلامــي علــى من يخجل الورد بملفاه
    سلام عدد ســيل مــاطر مــن سحــابي..
    سلامــي علــى من يزيــح الــهم ذكـراه
    ســلام عــدد قــول مخــاوي ياعذاابـــي..
    سلامي على من لاجار علينا الوقت نلقاه
    ســلام عــدد قــول كــاظـــم ســـلامي

  194. iam saddam يقول:

    ابشرك جرحك ثمن غلطتي فيك
    ولا انت ما تجبر على حبك انسان
    اليوم لا بشكي ولا بندم ابكيك
    فعلك مضارع بس حبك خبر كان
    على نجاح الدور والفلم اهنيك
    انا اشهد انك كنت بارع وفنان
    حطمت من يهواك دايم ويغليك

  195. احمد الباز يقول:

    والله انا بموت بصطفى كامل واموت واشوفى وابلم عليه وانا بحبو عشان اغانيه الحلوة مثله

  196. عصام فتحى تؤفيق احمد يقول:

    بحابك ىا مصطفى ىا كامى

  197. يويو يقول:

    انا بحب مصطفى كامل اوى بجد وبموت فيكككككككككككككككككككك انا من بورسعيد

  198. يويو يقول:

    يوووووووووووووووووووويوووووووووووووووووووو روحى يا مصطفى كامل

  199. اسماء محيى يقول:

    انا اسماء من مصر محافظة القليوبية اعشق جميع اغانى مصطفى كامل واحبه هو شخصيا واموت فيه ربنا يوفقه ويحفظه من كل غائر

  200. مشاكس يقول:

    اصلي يا نجم

  201. mohmmed kotb يقول:

    والله انا بحب اغانى مصطفى كامل والشريط الجديد جامد اخر حاجة وربنا يوفقة

  202. rabee2812 يقول:

    انا بحب الشاعر الكبير مصطفى كامل وانا نفسى اعرف الابوم اسال روحك اتاخر ليه هو الشاعر معودنا كل سنه فى البم جديد وانا بحبك يا درش موووووووووووووت

  203. NEMO يقول:

    انا بمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت فىمصطفى كامل وانا من الاسكندريةونفسى اشوفك واناكان نفسى اعرف اغنى بس انابعرف ارسم وياريت يكون فى البوم جديد في 2012بس يكون حزين جداااااااااا لانى انا بحب الحزين نرمين(nemo)

  204. زوزو العراقيه يقول:

    احلا اغاني هيه اغاني مصطفى كامل احززززززززززززززززززززززززان بحزززززززن انا ديما سبب لدموعي حبايبي الي ضاااااااااااااااااااااعت مني

  205. omnia يقول:

    انا بحب مصطفى كامل اوى اشكروا على الاغانى الاحزينه ولالغير حزينه ورببا يوفق

  206. محمد يقول:

    انا من عشاق مصطفى كامل وبحب اسمع كل اغانيه

  207. osama يقول:

    انا بجد بحب مصطفى كامل كتير

  208. جاد العمارى يقول:

    انا بحب مصطفى كامل وبعشق كل اغنيه وعوز اسمع شريطو الجديد

  209. 07777200 يقول:

    انااااااااااااابموت علا ربك مصطفى كااااااااااااامل

  210. هشام سمير يقول:

    انا بحب اغاني مصطفي كامل جدااااااااااااا كلها ويااااااااااااااارب الشريط الجديد
    كلو ينزل ونسمعو

  211. mostfa يقول:

    انا بشكركم يجماعه علي الجمايل دي وبحبكو اووووووووووووووي وبحب كل واحد مصري جدي وده رقمتلفوني 01203054360

  212. فاروق المسوري يقول:

    والله انابصرحه معجب بجميع اغاني مصطفى كامل
    وكان احمد كامل…لانهم بي غنو اغاني في قمة الروعه
    وكلام منطقي اتمنى لهم الأفضل دائمآ

  الاسم (ضروري)

  البريد الإلكتروني (لن ينشر) (ضروري)